måndag 14 september 2009

Mikaelas omöjliga utmaning

Mikaela har utmanat mig att beskriva hennes blogg med ett enda ord. Jag har besökt hennes blogg i stort sett varje dag under en längre tid och hur den ska låta sig beskrivas med ett ord övergår mitt förstånd. För att åtminstone komma någorlunda i närheten av vad jag tycker klämmer jag till med det sammansatta ordet klokrolig.

Passar även på att stjäla en idé från Mikaela och skriver en egotrippad dikt som grundar sig på de omdömen om Svarten
jag hittade här

Svarten är

Svarten är också med
Svarten är med blogg*
Svarten är den dominerande
Svarten är tvärtom
Svarten är vaken
Svarten är född i Rawalpindi
Svarten är riktigt snygg måste jag säga
Svarten är en betydligt bättre partner
än vad han är singel
Svarten är något jag ser fram emot
Svarten är en stor pajas
som det inte är någon idé att bry sig om*
Svarten är dålig i kistan
så det har varit å torka spyor och skit i natt
Svarten är kvar

*Dessa är de enda som faktiskt handlar om mig.